Blogger Backgrounds

This is Tuan Empunya Blog nie...:-)

This is Tuan Empunya Blog nie...:-)

yang follow ...:-)

Friday 10 June 2011

story about today..

selamat malam semua....masih dikira waktu malam lah kan...huhu...sebab sekarang bru jam 11.57  pm..wokey..aku nak story2 lah tentang apa yang berlaku hari nie...iaitu pada tarikh 9 jun nie...
hari nie merupakan..:
1.  hari dimana result exam kami kuar....dan keputusannya amat membanggakan..sebabnya kami pecah rekod1 kelas lulus100%..tahniah utk menua kawan2 aku yang tersayang....huhu

2.  hari nie jugak merupakan besday adik aku yang ke-2...hepi belated besday my lil sis....smoga pnjg umur & dimurahkan rezeki;...cantik kek tadi..dah lah kek buah....wrna pink lg tue..memang delicious sesangat...

3.  hari nie jugak aku baru dapat dengar suara dia setelah begitu lama aku xbrcakap ngn dia...hepi sangat aku..walaupun perbualan kami hanya sekejap..tapi  aku tetap hepi..i really miss u sayang...:-(..i still want u beside me....please don't go....sedih lah pulak...huhu...

wokeylah..itu jak yang aku dpt share nie...ngantuk pulak dah mata nie...maklumlah baru jak sampai laps blik dr kmpung nie...apa2 pun yg pentin aku tetap hepi sebab c dia dah mula brhubung ngn aku balik..i love u sayang...:-)good night semua..nak tido dulu..assalamualaikum....

WarKah Yang DiTulis oleh Usagi...

0 comments:

Serena - Sailor Moon

.

lalalala..lalala....