Blogger Backgrounds

This is Tuan Empunya Blog nie...:-)

This is Tuan Empunya Blog nie...:-)

yang follow ...:-)

Tuesday 14 June 2011

Penunggu istana....btul real kah crita 2..???

assalamualaikum semua.....

salam sore buat semua di petang yang indah nie...huhu..

Aku bru jak abis tgok crita seram nie...PENUNGGU ISTANA...aku tertanya-tanya jugak...memang betul kah crita tue...aku nie peminat setia jugak ngan  cerita2 seram nie....memang klu tgok movie tue...memang nampak real...aku pun percaya gak...tapi aku nak tau sangat pasal....:

1. betul kah penyelidik dalam cerita nie....c fira...& mustaqim 2 mati dibunuh oleh amar...???
2. betulkah amar tue hilang...?
3. mengapa xde kat berita/new paper sal kematian dorang nie..??

hemmm...aku dah gak search kat google sal crita nie...ada yang ckap benar..ada yang ckp hanya dilakonkan balik...memang ada yang cedera dalam cerita nie,..tapi xde pulak yang mati..hemmm...aku pun xtau lah...yang penting movie tue mmang menyeramkan....

bagi sesape yang belum tengok cerita tue..boleh lah download kathttp://akumuzikhampa.blogspot.com/



WarKah Yang DiTulis oleh Usagi...

0 comments:

Serena - Sailor Moon

.

lalalala..lalala....