Blogger Backgrounds

This is Tuan Empunya Blog nie...:-)

This is Tuan Empunya Blog nie...:-)

yang follow ...:-)

Tuesday 14 June 2011

kau kian jauh dariku..

hye semua...aku nak share something kt korang semua....tentang seseorang yang amat aku sayang..semalam aku telah bertekad...selepas sahaja jam 12 mlm...aku takkan hubungi dia lagi..aku amat sedih..memikirkan keadaan aku dan dirinya seperti terdapatnya jurang antara kami..
sebaik sahaja tepat jam 12..air mata aku menitis..aku tak ingin menangis..tapi aku tak kuat...aku amat sayangkan dia..maafkan aku sayang..aku terseksa dengan keadaan sepert ini..aku amat perlukan dirimu untuk menemaniku..



Pada jm 1.23am...msuk msj...aku sgka bf aku yg msj...rpanya dia...aku mcm xpcaya...stiap kli aku bfikiran utk lupakan dia...stiap kli itu juga dia akan datang padaku...
DIA : "(nama aku)..(....) minta maaf..(....) memang x boleh.. (....) memang rindu ngan (nama aku)..nak b,cakap..n msg.. tp maaf..(....) x boleh..(....) x nak t,lalu ikutkan perasaan.. bagi (...) masa buang perasaan nie....maaf.."


sedih nya aku.....aku tak sanggup dia pergi jauh dari aku....

WarKah Yang DiTulis oleh Usagi...

0 comments:

Serena - Sailor Moon

.

lalalala..lalala....